Servis motocyklu

Vítejte na motocyklovém portále a katologu servisů motocyklů, motoservisů Namotorku.cz !

 

Servis a opravy motocyklů 

Katalog plný kontaktů na odborné servisy motorek a motocyklů. Hledáte nejbližší motoservis v okolí ? Hledejte moto servis přímo v mapě na homepage namotorku.cz 

 

Prodáváte nebo kupujete motorku ?

Zkuste inzerci motocyklů a bazary motorek na českém internetu.

Prodej a koupě motocyklů on-line

 

Poradíme Vám co za helmy na motorku, jaké oblečení na motorku, kam na motorce, jak na servis motocyklu, jaké zvolit pneumatiky na motorku, jaký olej patří do motorky a další rady pro motorkáře.

Kam na motorce

 Cestování na motorce je cestování, kdy výlety dostávají jiný rozměr. Výlety na motorce: Tipy na výlet na motorce, kam cestovat na motocyklu, Tipy na trasy pro motorku a další rady kam na motocyklu na dovolenou . Vyražte na výlet na motorce !

Moto historie

Nakupte nyní motopneu za skvělé ceny a využijte dalších VÝHOD !

Doručení do 24 hodin
pneuservis
nízké ceny pneu



Historie motorek a motocyků

Vzpomínáte si na dobu kdy časopis "Svět Motorů" byl očekáván na stáncích a ve schránkách každým motoristou v 80. a 90. letech. Objevili jsme na půdě, nejspíš nadšeného motorkáře, několik čísel časopisu "SM" a vybrali pro Vás pár motocyklů z historie. A začněme jednou z jedniček mezi motocykly té doby a to motocyklem F1.

 

 Ducati 750 F1

Jednomístný sportovní a cestovní moto-
cykl. Výrobce: Ducati Meccanica S.p_.A. -
Via A.C. Ducati 3 -401 00 Bologna. Itálie.

MOTOR.

Čtyřdobý vzduchem chlazený
dvouválec uspořádaný d-o V (90°) s des-
modrornickým rozvodem. umístěný
v rámu napříč ke směru jízdy. Vrtání
a zdvih Q? 88 >‹ 61 ,5 mm. Zdvihový objem
748,1 crn3, kompresní poměr 9,3:1. Nej-
větší výkon 54,4 kW/9250 lfmin, největší
točivý moment 63 N.m/7250 1/min. Hlavy
a válce Z lehké slitiny, pracovní plocha
válců upravena metodou Cermetal NC 20.
Dva ventily v polokulovitém spalovacím
prostoru ovládány desmod romickýrn roz-
vodem Ducati. Vačkové hřídele v hlavách
válců pohaněny ozubenými řemeny. Kli-
kový hřídel uložen ve valivých ložiskácn,
ojnični ložiska kluzná. Dva šoupátkové
karburátory Dell'0rto PHF 36 s akcelerac-
ní pumpićkou. Tlakové oběžné mazání se
zásobou oleje v kllkové skříni. Plrıoprůto-
kový čistič a chladič oleje. Elektronické
bezdotykové zapalování Bosch. Alterná-
tor Ducati 14 V - 300 W; elektrický spouš-
těč N-ippondenso 0.7 kw; akumulátor
12 V - 19 A.h.

PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ:

Primární převodkoly s čelním ozubenim, 1 ,97:1.

Vícelamelová kapalinové ovládaná suchá spojka.
Pětistupňová převodovka s postupným
nožním řazením; převodové stupně 2,50-
1,'71 - 1,33 - 1,07 - 0,96. Sekundární
převod částečné krytým válečkovým řetě-
zern se stálou naplní maziva, 2_,66:1 .

PODVOZEK:

rostorový příhradový rám svařený Z legovaných ocelových trubek
kruhového průřezu - motor je nosnou
části rámu. Přední kolo vedeno v telesko-
pické vidlici Marzocchi M1 s kapalinovým
tlumením. Kluzáky Z lehké slitiny se stíra-
cími manžetami, zdvih pérování 140 mm.
Zadní kolo uloženo v kyvné vicllici svařené
Z ocelových legovaných trubek kruhové-
ho průřezu a zavěšené přímo na skříni
motoru. Odpruženlvidlice systémem can-
tilever s jednou pružici jednotkou Mar-
zocchi PVS4 a plynokapalinovým tlume-
nlm a nastavitelným předpětím pružiny.
Brzdy Brembo, kotoučové kapalinové
ovládané S pevnými dvouplstovými třme-
ny; přední G1 280 mm, zadni ø 260 mm.
Dvoudílná nastavitelná řídítka. Ovládací
prvky elektrické instalace sdruženy do
skupinových přepínačů u rukojetí řidítek.
Pružné uložena palivové nádrž o objemu
22 l (Z. toho zásoba 2 I). Odnímatelné
jednomístné sedlo spojené se zadním
aerodynamickýrn krytem. Paprsková kola
Ducati Oscam tlakové litá Z lehké slitiny.
Pneu přední 120/80 V 16, zadní 130/80 V
18.nozıııtnv A ı-ıııo`rı~ıos`rı= nøzvør Køı
1400 mm, celková délka 2110 mm, šířka
řidítek 690 mm. výška sedla nad zemí
750 mm. světlá výška 150 mm. Pohoto-
vostní hmotnost 178 kg. užitečná hmot-
nost 180 kg.
VÝKONY:

Největší rychlost sólo vleže
214,6 km/h. Zrychlení Z O na 100 krnlh za
4,7 s; 400 rn s pevným startem za 12.3 s
(konečná rychlost 174,8 km/h). Průměrné
spotřeba paliva 6,5 I/100 km.
CENA v rráuız 10 983 000 ıir.

 

 GILERA NGR 250

Dvoumistný cestovní a Sportovní motocykl.

Výrobce: Piaggio Co. S.p.A.
' Acienda Gilera, Via C. Battisti 68,

MOTOR:

Dvoudobý kapalinou chlazený
MW* svislýl jednoválec S vratným vyplacho-
vánírn a rozvodem pístem, sání řízeno
i kotoučovým šoupátkem. Vrtání a zdvih
ø 71,5 × 62 mm, Zdvihový objem
248.9 cm3. Kompresní poměr 13,5:1. Nej-
větší výkon 28,3 kW/7750 1/min. Hlava
M a válec Z lehké slitiny. Půlkulový spalo-
vací prostor s antidetonační štěrbínou.
Pracovni plocha válce upravena meto-
dou Gilnisil. Vyplachování sedmi samo-
statnými kanály. Kotoučová šoupátko
na pravé straně klikového hřídele.
Karburátor Dell'0rto PHSB 32. Tlumič
sání 2 plastická hmoty S filtrační
vložkou. Vyvažovací hřídel pro omezení
vibrací. Ztrátové mazání čerstvým ole-
jem (objem nádržky 1 ,2 I) v závislosti na
otáčkách a zatížení motoru. Přetlakový
chladicí systém S nuceným oběhem.
Bezdotykové kondenzátorové zapalo-
vání. Spouštění elektrickým spouště-
čem. Setrvačníkový alternátor 12 V
-- 100 W. Akumulátor 12 V -- 7,5 A.h.

PŘEVODNE ŮSTROJÍ

Primární převod koly s čelním ozubením, 2,6621.
Kapalinovë ovládaná vícelamelová
spojka v olejové lázní. Pětistupňová
převodovka s postupným nožním řaze-
ním na levé straně; převodové stupně
2,23 - 1,56 -- 1,21 - 1,00 - 0,86.
Sekundární převod částečně krytým
válečkovým řetězem. 1

PODVOZEK

Dvojitý uzavřený rám
svařený Z ocelových trubek čtverco-
vého průřezu. Sklopné stupačky jezdce
a spolujezdce na konzole Z lehké
slitiny. Přední kolo uloženo v telesko-
pické vidlici Marzocchi S nastavitelným
kapalinovým tlumením. Kluzáky vidlice
Z lehká slitiny se stíracími manžetami.
Zadní kolo zavěšeno v kyvné vldlici
S rameny obdélníkoveho průřezu. Od-
pružení vidlice systémem Monodrive
S pákovým převodem na centrální
pružicí 'jednotku se seřiditelným plyno-
kapalinovým tlumenlm. Brzdy kotoučo-
vé kapalinové ovládané Brembo,
průměru 240 mm, přední dvojitá. zadní
jednoduchá. Dvoudílná nastavitelná
řídítka. Ovládací prvky elektrická insta-
lace sdruženy do skupinových pře-
pínačů u rukojetí řidítek. Kruhový rych-
Ioměr, . otáčkoměr, ukazatel teploty
chladicí kapaliny, kontrolní svítilny
a spínací skříňka Zapalování na spo-
lečném panelu nad hlavou řízení.
Pružné uložená uzamykatelná palivová
nádrž O objemu 20 l. Stupňovité od-
nímatelné sedlo plynule navazující na
nádrž. Uplná přední kapotáž 's obdél-
níkovým zsvétlometem zhotovena
Z plastické hmoty. Paprsková kola
tlakově litá z lehké slitiny. Pneu přední
100/90 H 16, zadní 110/90 H 18.
ROZMĚRY A HMOTNOSTI: Celková
delka 1980 mm; šířka řidítek 715 mm;
výška sedla nad zemí 840 mm; světlá
výška 210 mm. Pohotovostní hmotnost
138 kg, užitečná hmotnost 180 kg.

VÝKONY:

největší rychlost sólo vleže
160 km/h. Průměrná spotřeba paliva
5,7 l/100 km.

CENA V ITĂLII: 4 720 000 lir

 

HONDA NS 125 F

Dvoumístný cestovní a sportovní moto-
cykl. Výrobce: Honda ltalia lndustriale
S. p. A. Zona lndustríale, 660 30
Plazzaie di Atessa. ltálie.


MOTOR:

Dvoudobý kapalinou chlazený
Svislý jednoválec S vřatným vyplacho-
váním a rozvodem pistem, sání řízeno
membránovým ventilem. Vrtání a zdvih
ø 56 × 50,6 mm; Zdvihový objem 124,5
cma; kompresní poměr 6,5:1. Největší
výkon 18,6 kW/9500 1/min. největší
točivý moment 16,6 N.m/8000 1/min.
Válec a hlava válce Z lehké slitiny.
Půlkulovitý Spalovací prostor S antide-
tonaćní Štěrbinou v ose válce. Pracovní
plocha válce galvanicky pokovena me-
todou Gilnísil. Vyplachováni pěti ka-
nály. Ve výlukovem kanálu systém
ATAC S rezonanční komorou, ovládaný
odstředivým regulátorem. Karburátor
Dell '0rto PHBM 26 FS. Tlumič sání
Z plastické hmoty S plošnou filtrační
vložkou. Vyvažovací hřídel pro omezeni
vibrací. Ztrátove mazání čerstvým ole-
jem (objem nádržky 1,2). Přetlakový
cˇhladicí systém s nuceným obèhem
a termostatem. Bezdotykové tranzisto-
rove zapalování CDI. Spouštění roztá-
čecím pedátem na pravé straně. Setr-
vačníkový alternátor 12 V -- 153 W.
Akumulátor 12 V -5 A. h.


PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ

Primární převod koly s čelním šikmým ozubením,
3,72:1. Vícelamelová spojka v olejové
lázní. Šestistupňová převodovka S po-
stupným nožnim řazením, převodové
stupně 2,83 -- 1,76 -- 1,30 - 1,09,
-- 0.95 -- 0,86. Sekundární převod
částečně krytým válečkovým řetëzem,
2,69:1

PODVOZEK

Uzavřený dvojitý rám
svařený z ocelových trubek čtverco-
vého průřezu. Přední kolo vedeno
teleskopickou vidlici Marzocchi S kapa-
linovým tlumením. Kluzáky vidlice
Z lehké slitiny se stíracíml manžetami.
Zadní kolo zavěšeno v kyvné vídlici
S rameny obdelnikoveho průřezu
a odpruženo systémem Pro .Link
sz pákovým převodem na centrální
pružicí a tlumící jednotku Marzocchi
S nastavitelným předpětím pružiny.
Přední brzda kotoučová kapalinové
ovládaná s dvoupístovým plovoucím
třmenem, ø251 mm, zadní bubnové
mechanicky ovládaná. ø86,4 mm.
Dvoudílná nastavitelná řidítka. Ovláda-
cí prvky elektrické instalace sdruženy
ve skupinových přepínačich u rukojetí
řidítek. Rychlomèr, otáčkoměr a ukaza-
tel teploty chiadicí kapaliny S kontrolní-
mi svítilnami na společném panelu nad
hlavou řízení. Palivová nádrž S uzamy-
katelným uzávěrem O objemu 13 l.
Dvoumístne stupñovité uzamykatelné
sedlo navazující na nádrž. Malá přední
kapotáž, spoiler pod motorem a zadni
krycí panely u plastické hmoty. Paprs-
ková kola tlakově litá Z lehké slitiny.
Pneu přední 3,25 ›‹ 16, zadní 3,50 × 18.

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozvor kol 1360 mm; celková délka 2035 mm,
šířka řidítek 715 mm, výška 1130 mm,
výška sedla nad zemí 890 mm, světlá
výška 160 mm. Pohotovostní hmotnost
1 15 kg, užitečná hmotnost 180 kg.


VÝKONY

Největší rychlost sólo vsedě
138,3 km/h. Zrychlení z O na 100 km/h
za 8.7 S; 400m s pevným- startem za
15,98 (konečná rychlost 124,1 km/h).
Průměrná spotřeba paliva
4,5 l/100 km. `
CENA V ITĂLII: 3 395 000 Iir.

Vložit příspěvek

*e-mail se nikde v katalogu nezobrazuje

Aktuality

Moto historie - motonovinky r.86

obrazek Pro motorkáře, kteří mají rádi historii a historické motocykly jsme našli stará vydání moto časopisu "Svět Motorů" Podívejte se na motorky na kterých třeba jezdili starší brácha nebo Váš otec. Motonovinky z r. 1986 - Ducati 750 F1 a další motocykly ..... Více ...

MotoGP - video

obrazek Nová sezóna Moto GP je již rozjetá, ale ohlédněme se ješte za minulou sezónou Moto GP 2011. Dechberoucí spomalené záběry ze závodů motocyklů minulého roku. Více ...

Výstava Motocykl

obrazek Výstava motocykl, která se koná v Praze již po 16. láka na premiérové představení motocyklu Bimota. Výstavu motocykl hostí Výstaviště Praha - Holešovice. Více ...

Doporučujeme

Doplňky na motorku

Oblečení na motorku, Helmy na motorku, Kalhoty na motorku, Rukavice na motorku, Boty na motorku, Řidičský průkaz na motorku,  Pneumatiky na motorku a Enduro pneumatiky

Doména na prodej



Kontaktujte nás ohledně prodeje!

Exkluzivní a navštěvovaná doména na míru pro Vaše podnikání.